WE HAVE MOVED

.



WE HAVE MOVED - CLICK HERE

Maria Donna Botox ?

KILDE: EKSTRA BLADET

Det danske retssystem kan snart se frem til et bittert opgør mellem Maria Donna og sidste års 'X Factor'-deltager, Patricia Bull.

De to kvinder er røget i totterne på hinanden, efter at Patricia Bull på sin blog på DR's hjemmeside skrev et indlæg, der ikke ligefrem fremstillede Maria, der er gift med Michael Monetz, i det bedste lys.

'Maria Donna og co.: I vil bare i aviserne. Det er sgu da årets joke. Vil hun ikke gøre hvad som helst for spalteplads? Der burde være en grænse for, hvor mange talentshows man må være med i. Dog vil jeg sige, at det faktisk lød rigtig, rigtig godt, hvilket jo er ret vildt, når man tænker på, at botoxen hæmmer hendes ansigtsmuskulatur ret så voldsomt, skrev Patricia blandt andet.

Det har fået Maria til at hyre Anni Fønsbys advokat, Ole Schmidt.

Ærekrænkelse
- Nu sagsøger jeg hende for ærekrænkelse. Jeg vil ikke finde mig i, at folk skriver løgne om mig på nettet. Det forsvinder jo ikke, og det går ud over mit image. Jeg er 37 år og stolt af mit udseende, siger Maria Donna.

LÆS OGSÅ: Maria Bjørnson smider kludene i sex-klub

Hun har ikke taget stilling til, om hun vil søge økonomisk erstatning fra Patricia.

- Men jeg er rystet og ked af det. Jeg har fundet mig i meget, men her sætter jeg grænsen. Jeg har aldrig mødt hende, og hun kender mig jo slet ikke, siger en rasende Maria Donna.

Svin mig bare til
Patricia Bull er overrasket over det juridiske angreb.

- Kan det overhovedet lade sig gøre? Altså, det har hun jo ret til at gøre, men jeg har også ret til at mene, hvad jeg gør. Det var jo en joke, og nej, jeg ved ikke en skid om det. Jeg kan ikke forstå, hun tager det sådan, siger Patricia.

Hun har efterfølgende skrevet, at hun ikke ved, om Maria Donna bruger botox.

LÆS OGSÅ: Den syngende rengøringskone er skruk

- Det kan ikke bringe mit pis i kog. Men jeg er da ked af det, hvis jeg har gjort hende ked af det. Men jeg er tilgængelig, så hun kunne da bare have skrevet til mig. Jeg troede ikke, hun ville tage det så tungt, og jeg ønskede ikke at såre hende. Hun er velkommen til at ringe til mig og svine mig til, siger Patricia.