WE HAVE MOVED

.



WE HAVE MOVED - CLICK HERE

Fortryder sit venskab med Lesley

- Jeg misforstod konceptet. Sådan siger den 19-årige Louise, der som den første blev stemt ud af Big Brother-huset. Hun giver venskabet med poledanceren Lesley skylden for sit exit.Som den allerførste deltager stemte seerne søndag den arbejdsløse nordjyde Louise Plougmann Rasmussen ud af Big Brother. Og det var sagt på godt nordjysk: træls.LÆS OGSÅ: Lesleys veninde ude af Big Brother- Det er da slet ikke rart at være den første. Men hvad kan jeg gøre? Jeg hader mest af alt, at gå glip af alt det sjove inde i huset. Jeg vil ønske, at jeg ikke havde hægtet mig så meget på Lesley. Det gjorde, at jeg ikke snakkede med de andre deltagere. Jeg fortryder, at vi isolerede os så meget fra de andre, fortæller den 19-årige Louise ude på den anden side.Louise og den seks år ældre poledancer Lesley faldt lynhurtigt for hinanden som veninder og bekræftede ligeså hurtigt hinanden i deres paranoide teorier om hemmelige agenter og taktik i huset.- Jeg var alt for paranoid. Det fortryder jeg. Jeg troede, at det hele handlede om taktik og om at bagtale de andre. Jeg havde helt misforstået konceptet, siger Louise, der dog afviser, at hun har set for meget Paradise Hotel.Men deres isolation resulterede i, at både hun og Lesley blev nomineret til udstemning, men kort efter 'nomineringsceremonien' onsdag blev Lesley pludselig trukket ud af huset - hendes søster var kørt galt, hed det sig.- Jeg så meget op til Lesley, bl.a. fordi hun er danser og har lavet så meget af det, jeg gerne vil lave. Hende vil jeg helt sikkert holde kontakten med, siger hun.Nu skal hun ud og ringe til sin mor som den første. Og så skal hun hjem til Nordjylland og skrive ansøgninger. Så hun kan slippe for den ’sindssyge og største narkovrag/sladderby ved navn Aalborg'.- Jeg gider ikke sidde fast deroppe. Jeg vil til København - om jeg så skal tage det værste skodjob. Det er herovre de fleste af de andre (deltagere, red.) er, og de har en masse kontakter, som kan hjælpe mig frem, siger Louise, der droppede ud af Handelsskolen umiddelbart inden jul.- Jeg aner faktisk ikke, hvad jeg skal lave nu. Jeg glæder mig bare, til de andre kommer ud, selvom det er hårdt at tænke på, at de bygger meget stærkere bånd derinde. Jeg hader at gå glip af ting, siger den nordjyske pige, inden hun smutter ud for at ringe fra sin telefon for første gang i en uge. Til sin mor.